אנחנו כאן בשבילכם!

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

054-3037377

    שיווק פרויקטים למגורים

    פרויקטים למגורים נבנים כל הזמן, ולמרות המחירים שרק הולכים ומאמירים, גם הביקוש ממשיך וגדל ללא הרף, במיוחד באזור המרכז ובגוש דן בפרט. מאחורי אותם פרויקטים עומדות חברות קבלניות אשר זקוקות באופן נואש לסיוע מקצועי בכל הנוגע אל שיווק פרויקטים למגורים בעקבות התחרות ההולכת וגוברת על ליבם של הקונים הפוטנציאליים. בעקבות הכמות ההולכת וגדלה של הפרויקטים החדשים ופרויקטי ההתחדשות העירונית כמו פינוי בינוי ותמ"א 38, חברת שיווק הפרויקטים צריכה להכיר את קהלי היעד באופן מדויק ולדעת כיצד להגיע אליהם על מנת לוודא את הצלחת הפרויקט, כמו גם להיות זמינה, אמינה, ומקצועית בהתנהלותה אל מול כל הצדדים המעורבים בעסקה.

    שיווק פרויקטים למגורים – מה חשוב?

    אם אתם מחפשים חברת שיווק פרויקטים למגורים יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק- קודם כל מי הוא היזם שעומד מאחורי החברה, מי מנהל אותה ומה הוא הניסיון שלו בתחום בנדל"ן. בנוסף, חשוב לבדוק האם הוא אישית מעורב בכל פרויקט ופרויקט או שמדובר על חברה ענקית שבה להגיע למנהל יהיה כמעט בלתי אפשרי. אחרי שבדקתם מה החברה מציעה לכם, חשוב שתבדקו מה לקוחות העבר אומרים עליה, האם הם היו מרוצים מהתוצאות ולא פחות חשוב, האם הם היו מרוצים מהדרך. מומלץ כמובן לבדוק אליו שירותים היא מציעה ללקוחותיה הקבלנים והיזמים, כמו גם לקונים הפוטנציאלים על מנת לוודא כי החברה מעניקה מעטפת כוללת שתקל על היזם, תמשוך את הרוכשים ותתנהל עימם עד לרגע חתימת החוזה.

    לבחור את הטוב ביותר!

    אמנם קיימות כמה וכמה חברות אשר טוענות כי הם מתמחות בשיווק פרויקטים למסחר ומגורים, אבל עליכם בתור יזמים וקבלנים לשמור על עירנות ולהבין אל מול מי אתם מתנהלים, והאם היתרונות שכתובים על הנייר אכן יצאו לפועל בשיווק הפרויקט שעליו עמלתם זמן רב. לכן אתם צריכים לבחור את הטוב ביותר בשבילכם- ומי היא החברה הטובה ביותר בשבילכם? חברת "אסי בר-שיווק פרויקטים למגורים", חברה עם ניסיון עשיר במיוחד ועם יזם מלא תשוקה לתחום שעומד בראשה. חברת "אסי בר-שיווק פרויקטים למגורים" היא חברת בוטיק, חברה קטנה שמנהלת פרויקטים בודדים במקביל כדי לתת את השירות הטוב ביותר ובכדי לא לטבוע בים פרויקטים עם לקוחות לא מרוצים. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בשבילכם.

    שיווק פרויקטים למגורים

    שיווק פרויקטים חדשים

    בין אם אתם יזמים או שאתם לוקחים חלק בחברה קבלנית אשר סיימה לאחרונה (או לקראת סיום) בניה של פרויקט חדש למגורים או אפילו למסחר, ואתם תרים אחר רוכשים ושוכרים לנכס החדש אך לא יודעים היכן להתחיל לשווק את הפרויקט החדש בצורה יעילה ואפקטיבית, אתם ממש לא לבד. על מנת לסייע לכל אותם יזמים וקבלנים, קמו חברות שיווק פרויקטים חדשים אשר מתמחות בכל הנוגע לאספקט השיווקי שרבים אינם רוצים להתעסק בו. עבודתן של אותן חברות כוללת שיווק, מציאת קונים ושוכרים פוטנציאלים, התנהלות מולם לאורך כל התהליך עד לחתימת החוזה, כולל האלמנטים המשפטיים הכרוכים בדבר, על מנת להעניק ליזמים ראש שקט, כמו גם לתת ללקוחות מקום זמין ונוח לשאול שאלות ולהתלבט יחדיו.

    טיפים למציאת חברת שיווק פרויקטים חדשים

    חברת שיווק פרויקטים חדשים צריכה להיות קודם כל חברה בעלת ניסיון רב בשיווק פרויקטים בעולם הנדל"ן- מן הראוי כי לצוות החברה יהיו את הכלים והידע המקצועי בתחום, ורבים מהם היו יזמים ועבדו בחברות קבלניות בעברם כך שהם מכירים את תהליך השלמת הפרויקט על כל היבטיו. חשוב לבחור בדירה שרבים ממליצים עליה, משני צידי המתרס- צד הקבלן והיזם, וצד הלקוח. בסופו של דבר, המטרה של חברה זו היא להקל על מנהלי הפרויקטים ולהוריד מגבם את עול השיווק וההתעסקות עם לקוחות שדורשים זמינות, משאבים ואנרגיה, תוך כדי מתן דגש על האינטרסים של היזם.

    תכירו את חברת אסי בר – יזמות והשקעות בע"מ

    אם אתם מחפשים חברה לשיווק פרויקטים, בין אם אלו פרויקטים חדשים ובין אם פרויקטים של התחדשות כמו תמ"א 38, אתם צריכים להכיר את חברת "אסי בר-שיווק פרויקטים למגורים", החברה המובילה בתחום. אסי הוא איש נדל"ן ותיק שהיה מעורב באין ספור פרויקטים והתשוקה שלו הובילה אותו בסופו של דבר להקים חברה בעצמו בשביל להקים ולשווק פרויקטים ברמה גבוהה מאוד. אסי ייצג בעבר לא מעט יזמים אל מול הלקוחות, ואם גם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה אתם מוזמנים ליצור קשר.

    חברת שיווק פרויקטים

     

    אנחנו כאן בשבילכם!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    054-3037377

      שירותים נוספים

      שיווק דירות

      שיווק דירות חדשות יזמים, קבלנים ומנהלי פרויקטי בניה רבים מעוניינים לשווק את הפרויקטים שהם פיתחו לקהל הרחב, בין אם מדובר על נכסים להשכרה או לחילופין למכירה, אך זהו אינו תחום ההתמחות שלהם והם משקיים זמן ומשאבים רבים בשיווק דירות שלא תמיד...

      קרא עוד

      שיווק פרויקטים

      בישראל יש לא מעט פרויקטים שמשווקים כל הזמן, פרויקטים נדל"ניים שרק מחכים שמישהו ירכוש אותם, אך למרות שמתקיימת בנייה ללא הפסקה, יש ביקוש גדול מההיצע והמחירים בהתאם. למרות זאת, ישנם גם לא מעט פרויקטים יפהפיים שעומדים יתומים מרוכשים בעקבות שיווק לא נכון של הנכס והתנהלות לקויה מול רוכשים פוטנציאלים. על מנת למנוע סיטואציה מורכבת זו, חשוב לבחור את שירותיה של חברת שיווק פרויקטים מנוסה ומיומנת, שתוכל לפלח היטב את קהל יעד הרוכשים ולפנות אליו באפיקים כאלה ואחרים, כמו גם להתנהל מול הקהל הרלוונטי לאורך כל תהליך הרכישה, עד למעמד חתימת החוזה ולהעניק ליזם ולקבלן ראש שקט מדאגות.

       

      שיווק פרויקטים מסוגים שונים

      אז איזו חברת שיווק פרויקטים אתם מחפשים? יזמים רבים מחפשים אחר חברה שתדע לשווק פרויקטים שונים לקהלי יעד שונים- בין אם מדובר על בניה חדשה ומגדלי יוקרה, ובין אם מדובר על התחדשות עירונית, תמ"א 38 או פינוי בינוי, חברת שיווק פרויקטים מומחית בתחומה ובעלת ניסיון עשיר תדע להתמודד עם האתגרים השונים ולמצוא לכם, הקבלנים והיזמים, רוכשים ושוכרים לנכסים שפיתחתם. חשוב גם לתת את הדעת על הניסיון של החברה הנבחרת ולוודא כי היא אכן מנוסה במגוון סוגים של פרויקטים לשכבות האוכלוסייה השונות, ואף לבקש המלצות עליה מיזמים אחרים שעבדו איתה.

       

      חברה לשיווק פרויקטים ששמה אמינות לפני הכול

      אם אתם מחפשים חברה שמשווקת פרויקטים, אתם צריכים לפני הכול לברר על רמת האמינות שלה. אתם וודאי לא מעוניינים לראות את הנכס שעמלתם עליו כמה שנים עומד יתום ללא דיירים, ועם הפסדים כלכליים כבדים, ולכן חשוב לבצע את הבחירה הנכונה בכל הנוגע לחברה שלמעשה תציג לקונים הפוטנציאלים את הכנס ותעבור איתם יד ביד את כל תהליך הרכישה, בעוד אתם תצטרכו רק להגיע לחתימת החוזה. על מנת לוודא את ההצלחה, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר על חברת שיווק אמינה, חברה שיש לה רזומה עשיר ואין ספור פידבקים חיוביים, חברה כמו "אסי בר-שיווק פרויקטים למגורים" שאתם יכולים להיות רגועים לעשות איתה עסקים.

      חברת שיווק פרויקטים

      בישראל מחירי הנדל"ן רק עולים ועולים בשנים האחרונות אבל נראה שזה לא באמת מפריע לרוכשים כי יש עוד ועוד פרויקטים נדל"ניים שנמכרים במהירות יחסית. הפרויקטים המבוקשים הללו הם בכל מקום בארץ אך בעיקר באזור המרכז וספציפית בתל אביב, פרויקטים חדשים כמו גם פרויקטים של התחדשות כמו תמ"א 38. ישנם יזמים רבים שנכנסו לעולם הזה ורוצים להרוויח את הנתח שלהן ממנו, אבל זקוקים לעזרתן של חברת שיווק פרויקטים על מנת לשווק לקהל היעד הנכון את הפרויקט ולהקל על עצמם. אז איך בוחרים חברה כזו? מה הדברים החשובים שצריך לשים אליהם לב? הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים חברה המתמחה בשיווק ומכירת פרויקטים.

      חברת שיווק פרויקטים מסוגים שונים

      הדבר הראשון שאתם צריכים לבחון בבואכם לבחור חברת שיווק פרויקטים הוא איזה סוג של פרויקטים החברה שיווקה? האם היא מצליחה לשווק פרויקטיי תמ"א או רק בניה חדשה? האם היא מתמקצעת בלקוחות המעוניינים למכור או להשכיר? האם היא מטפלת בכל ענייני החוזים, או שפשוט מוצאת רוכשים פוטנציאליים? ישנן מגוון שאלות בכל הנוגע לבחירה של חברת שיווק פרויקטים, ולכן חשוב גם לבחון את המלצות על החברה, לדבר עם לקוחות עבר שלה כדי לדעת על תהליך העבודה איתה והאם הלקוחות היו מרוצים ממנו, כמו גם מהתוצאה. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר לפרויקט שלכם. מגיע לכם את הטוב ביותר.

      מי היזם שעומד מאחורי החברה?

      בבואכם לבחור את חברת שיווק הנדל"ן שלכם, חשוב לבחון היטב מי הם אנשי השיווק שהלכה למעשה ישווקו את הפרויקט של יזם זה או אחר ללקוחות פוטנציאליים. אתם צריכים חברה שבראשה עומד מישהו שמבין את הלקוחות ויודע כיצד לפנות אליהם, שהיה מעורב בכמה שיותר פרויקטים בעבר, מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו שיהיה מעורב בפרויקט שלכם עד לפרטים הקטנים, ויוכל להקל עליכם באופן משמעותי בכל הנוגע לשיווק והתנהלות עם רוכשים.

      בדיוק בגלל זה אתם צריכים להכיר את "אסי בר-שיווק פרויקטים למגורים", החברה המובילה בישראל בתחום. ב"אסי בר-שיווק פרויקטים למגורים" אתם בידיים טובות, בידיים של מומחה לשיווק פרויקטים, אמין ואיכותי.

      אנחנו כאן בשבילכם!

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      054-3037377

        חברה לקידום אתרים ובניית אתריםם
        דילוג לתוכן